"NYKYPÄIVÄÄ EI OLISI ILMAN MENNEISYYTTÄ, JA IHMINEN ILMAN MUISTOJA ON RUTIKÖYHÄ"

15. tammikuuta 2010

Juoksujalkaa


Kävin tänään sillä aikaa kun poika leikkitoiminnassa, lähes juosten lastenvaateliikkeitä ja kirpputoreja läpi.
Ärsyttävän kiire, mutta siihen nähden, että rauhassa ei ehtinyt katsella, saalis oli ihan hyvä.
Kontissa oli Aarreralli, eli -50% -päivät, sieltä en tosin ostanut kuin viimeisen kuvan verhon.
Tyynyliinoja:








































Arabian Otso uunivuoka pieni, Raija Uosikkisen koriste, 4e.




Jotain uuttakin.
POPista teeppari -50%.









Elefanten Gore-tex 5e.
Ei ole ollut tätä merkkiä koskaan,
katsotaan millaiset ovat.
Ainakin keveämmät kuin Vikingit.







Tästä kankaasta mä en nyt tiedä että tykkäänkö sittenkään...





Mutta tästä verhosta tykkään, pesun jälkeen pääsee heti ikkunaan.


16 kommenttia:

Kummitustalon Stella kirjoitti...

Kukkakankaassa ihan mun värit! Ostan heti pois!!!

Hannele kirjoitti...

noi lastenkankaat on kyllä ihan hurmaavat. Miksi, oi miksi mulla ei satu koskaan noita eteen? :(

Katja kirjoitti...

Hienot löydöt, etenkin se ruskeapohjainen kissatyynyliina.

Anonyymi kirjoitti...

Hei, sinulla on ihana blogi ja olen sitä seuraillut :) Tulit mieleeni, kun lisäilin huuto:nettiin retrovaatteita, uudenveroisia. terveisin, minne08

pikkupikkuriikki kirjoitti...

kivoja kankaita!!

Anastasia kirjoitti...

Meillä on mökillä tuollaiset kissatyynyliinat! Ne on ihanat! :)

Mia kirjoitti...

Mahtis saalis! Tuo kissa tyynyliina on suosikkini näistä.

Tupu Pupuna kirjoitti...

Tuosta ruskeasta kisulityynyliinasta olen niin kateellinen. Voi että miten ihana kuosi. Tuo pupu on kanssa hyvä löytö! Meillä on sitä kolmessa eri värissä verhoina ja petivaatteina ja osa ompeluksissa. Noiden pupujen suhteen mulla on käynyt hyvä tuuri:)
Ei ollenkaan huono saalis noin juoksujalkaa tehtynä ;)

Marjuli kirjoitti...

Ihania nuo tyynyliinat :)

n i n n u kirjoitti...

Kisua minulla on nyt kolmena värinä (oranssi, ruskea, vihreä) sekä pupua: punainen, keltainen, vihreä.

Tupu Pupuna kirjoitti...

Minulla on tuota pupua samoissa väreissä, kuin sinulla. Tui vihreä on suosikkini. Olen nähnyt pupukuosia ruskeapohjaisenakin.

Jos joskus aiot kisukuoseista luopua, niin voin ilomielin ostaa pois meidän 3vee kisulifanille ;)

n i n n u kirjoitti...

Kerran meni Kontissa ruskeat pupuverhot nenän edestä, kyllä harmitti !
Kahdet täyspitkät oli naisella kädessä kun tulin paikalle. Vähän jos olisi aikaisemmin tullut...

minakaa kirjoitti...

Oi, ompas hyviä kirpparilöytöjä. Minäkin voisin ja teenkin juoksujalkaa kirpparikierroksia, mutta ei sieltä tämmösiä löydy :)

Tinsku kirjoitti...

Hei! Saanko lainata joitain kuvia? Laitan ostoilmoituksen johon liittäisin kuvan?

Tinsku kirjoitti...

Hei!
Saanko lainata joitain kuviasi?
Laitan oman ostoilmoituksen johon haluaisin liittää kuvan?

n i n n u kirjoitti...

Mitähän kuvia ? Laitatko s-postia
70.luvulta(at)gmail.com